FAQ
Nous essayons de le rendre aussi clair que possible pour vous. Ce que vous pouvez attendre de nous et comment nous travaillons. Nous avons listé pour vous les questions les plus fréquemment posées:
Inloggen
Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken bij Werfhekken Online moet u zich registeren. U geeft uw contactgegevens aan ons door middels het formulier op de registreer pagina. Vervolgens kiest u zelf een veilig en vertrouwd wachtwoord.
Werfhekken Online geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden. Lees hier onze privacy policy.
Werfhekken Online geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden. Lees hier onze privacy policy.
Moet ik een account aanmaken als ik wil bestellen?
Nee, een account aanmaken is niet noodzakelijk, maar wel handig. U heeft met uw Werfhekken Online account namelijk alle (bestel)gegevens bij de hand. Met een account kunt u ook makkelijker en sneller toekomstige bestellingen plaatsen.
Ik heb een account bij Werfhekken Online, maar ben mijn gegevens kwijt. Wat nu?
Als u een account bij ons heeft, dan is uw e-mail adres bij ons bekend. U kunt uw inloggegevens opnieuw opvragen met het e-mailadres, waarmee u uw account heeft aangemaakt.
Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als u een account heeft, dan kunt u in uw persoonlijk account dashboard uw gegeven, zoals de contactpersoon, het e-mailadres of adres wijzigen. U moet hiervoor wel eerst even inloggen.
Bent u een zakelijke klant? Ook dan kunt u uiteraard uw gegevens wijzigen. Wijzigingen in de bedrijfsnaam of het Btw-nummer echter kunnen alleen door ons doorgevoerd worden. Neemt u hiervoor contact met ons op.
Bent u een zakelijke klant? Ook dan kunt u uiteraard uw gegevens wijzigen. Wijzigingen in de bedrijfsnaam of het Btw-nummer echter kunnen alleen door ons doorgevoerd worden. Neemt u hiervoor contact met ons op.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
In uw persoonlijk account dashboard kunt u uw wachtwoord veranderen.
Bestellen
Ik woon niet in België, kan ik dan toch bij jullie bestellen?
Nee, bestellingen bij Werfhekken Online kunnen alleen door Belgische klanten geplaatst worden.
Kan ik als particulier bestellen?
Ja, ook als particulier kunt u bij ons bestellen.
Ik wil als zakelijke klant een bestelling plaatsen. Hoe werkt dat?
Ook als zakelijke klant kan je bij Werfhekken Online bestellen. Bij het aanmaken van uw zakelijke account, wanneer u tot bestellen over gaat, vult u uw bedrijfsgegevens en btw nummer in. Uw zakelijke account wordt dan aangemaakt. Omdat wij vanuit Nederland leveren wordt de btw automatisch verlegd.
Kan ik op rekening bestellen?
Bestellen op factuur kan alleen als zakelijke klant, indien u een kredietlimiet heeft. Indien u als zakelijke klant op factuur wenst te bestellen, dan horen we dit graag! Wij vragen dan bij de verzekeringsmaatschappij een kredietlimiet voor u aan. Indien toegekend dan kunt u op rekening bestellen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt uw bestelling niet zelf wijzigen. Mocht u iets willen wijzigen neem dan direct contact met ons op, zodat we de status van uw bestelling kunnen bekijken en eventuele wijzigingen door kunnen voeren.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dit?
Indien u uw bestelling wenst te annuleren, dan kan dit tot drie dagen voor de bevestigde verzending. Na die tijd is uw bestelling reeds meegegeven aan de vervoerder en zal de levering zoals gepland plaatsvinden.
Betaling
Op welke manieren kan ik betalen?
Om het u makkelijk te maken kiest u zelf uw betaalmethode. Werfhekken Online maakt gebruik van online betaalprovider Mollie Payments om u, bij het afronden van uw bestelling, te voorzien van een soepel en snel betaalproces.
U kunt hierbij gebruik maken van onderstaande betaalmethoden:
Bancontact
Belfius
KBC
Sofort Banking
Mastercard (max. €5.000,-)
Visa (max. €5.000,-)
Maestro (max. €5.000,-)
Sepa overboeking
Klarna Achteraf Betalen
Bank transfer
Op factuur (B2B)
Bankgegevens voor bank transfer of betaling op factuur:
IBAN : NL02RABO0198088957
SWIFT/BIC : RABONL2U
t.n.v. Werfhekken Online
Vermeld bij uw betaling het betreffende ordernummer
Betaling op factuur (alleen voor bedrijven - B2B), vanaf €1.500,- | 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. Werfhekken Online zal een kredietlimiet aanvragen en u informeren over de uitkomst hiervan.
U kunt hierbij gebruik maken van onderstaande betaalmethoden:
Bancontact
Belfius
KBC
Sofort Banking
Mastercard (max. €5.000,-)
Visa (max. €5.000,-)
Maestro (max. €5.000,-)
Sepa overboeking
Klarna Achteraf Betalen
Bank transfer
Op factuur (B2B)
Bankgegevens voor bank transfer of betaling op factuur:
IBAN : NL02RABO0198088957
SWIFT/BIC : RABONL2U
t.n.v. Werfhekken Online
Vermeld bij uw betaling het betreffende ordernummer
Betaling op factuur (alleen voor bedrijven - B2B), vanaf €1.500,- | 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. Werfhekken Online zal een kredietlimiet aanvragen en u informeren over de uitkomst hiervan.
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, betaling achteraf kan:
Voor bedrijven
Betaling achteraf, op factuur kan voor bedrijven (B2B), vanaf €1.500,-. De betalingstermijn is dan strikt 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. Werfhekken Online zal een kredietlimiet aanvragen en u informeren over de uitkomst hiervan.
Voor particulieren
Als particulier kunt u achteraf betalen via Klarna. Meer informatie hierover leest u hier.
Voor bedrijven
Betaling achteraf, op factuur kan voor bedrijven (B2B), vanaf €1.500,-. De betalingstermijn is dan strikt 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. Werfhekken Online zal een kredietlimiet aanvragen en u informeren over de uitkomst hiervan.
Voor particulieren
Als particulier kunt u achteraf betalen via Klarna. Meer informatie hierover leest u hier.
Verzending
Waarom heb ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Werfhekken Online verwerkt géén verzendkosten in de prijs van de producten. Het is daarom dat we onze prijzen scherp kunnen houden. Echter, transport is helaas niet gratis. Onze streng geselecteerde vervoerders hanteren eerlijke transporttarieven, welke wij afhankelijk van uw bestelling (deels) doorbelasten.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De kosten voor de verzending van uw bestelling hangen af van het gewicht, het volume en het totaalbedrag van je bestelling. Op basis daarvan wordt het tarief bepaald dat onze vervoerder berekent voor het transport. De exacte kosten voor de verzending van uw bestelling worden berekend in de checkout. Afhalen bij ons kan ook. Dat is uiteraard gratis!
Wat is de levertijd van jullie producten?
Door onze hoge voorraad bent u verzekerd van een snelle levering. Binnen 3-5 werkdagen na bestelling heeft u uw materialen al in huis of op de bouwplaats. Heeft u een grote hoeveelheid werfhekken nodig en hebben we deze niet allemaal op voorraad? Ook dan zijn wel snel! Ons machinepark is zo ingericht dat we direct opschalen. De levertijd van uw bouwhekken is dan slechts een paar dagen langer.
Is de levering altijd binnen 3-5 werkdagen
We streven hier uiteraard naar, echter kan het altijd eens voorkomen dan een product, in tegenstelling tot de vermelding in de webshop, tóch niet voorradig is of nog in productie is.
Wij proberen in dat geval in overleg met u altijd een passend alternatief te leveren, zodat u toch op tijd uw project kan starten!
Wij proberen in dat geval in overleg met u altijd een passend alternatief te leveren, zodat u toch op tijd uw project kan starten!
Kan mijn bestelling ook sneller geleverd worden?
Bij spoedleveringen zullen we direct in overleg met onze vervoerders gaan of dit past binnen de planning. Bij spoedleveringen kunnen eventueel extra kosten berekend worden. Wij zullen u hier altijd vooraf over informeren.
Kan ik een gewenste leverdatum doorgeven?
Ja dat kan. Wij proberen altijd rekening te houden met deze gewenste datum. Let wel op: wij kunnen deze datum niet garanderen! Afhankelijk van de transportplanning kan de definitieve datum afwijken van de gewenste leverdatum. Wij informeren je altijd over de status van je bestelling en de uiteindelijke leverdatum.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres of op project locatie geleverd hebben?
Ja dat kan. Geeft hiervoor in de checkout een ander (extra) afleveradres op dan het factuuradres. Kies in het geval van een levering op project locatie ook altijd voor "een geloste levering". Er zijn namelijk meestal (nog) geen losmogelijkheden aanwezig. Wij zorgen er dan voor dat de chauffeur de camion ter plekke lost.
Kan ik mijn bestelling ook af komen halen?
Ja, dat kan. Nadat u besteld heeft krijgt u van ons een bericht wanneer uw bestelling afhaal gereed ligt. Afhalen kan dan vanaf dat moment op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09:00u en 17:00u.
Ons adres is:
Werfhekken Online
Thibostraat 5
5741 SJ Beek en Donk
Nederland
Ons adres is:
Werfhekken Online
Thibostraat 5
5741 SJ Beek en Donk
Nederland
Levering
Wordt de bestelling door jullie gelost?
U kiest zélf de gewenste verzendmethode bij Werfhekken Online. Heeft u als (zakelijke) klant zelf de mogelijkheid om de levering te lossen (uit te laden) met een heftruck? Dan kiest u voor een ongeloste levering.
Heeft u deze mogelijkheid niet? Of zijn er op de projectlocatie geen losmogelijkheden? Geen probleem! Wij lossen de bestelling graag voor u! Kies in dit geval dan in de checkout voor een geloste levering. Wij verzorgen dan de rest!
Heeft u deze mogelijkheid niet? Of zijn er op de projectlocatie geen losmogelijkheden? Geen probleem! Wij lossen de bestelling graag voor u! Kies in dit geval dan in de checkout voor een geloste levering. Wij verzorgen dan de rest!
Hoe wordt mijn bestelling aangeleverd?
Afhankelijk van uw bestelling ziet u in de checkout de beschikbare verzendmethoden. Wij maken gebruik van drie verzendmethoden:
- Post (pakketzendingen)
- Wanneer uw bestelling qua afmeting en gewicht in een doos past
- Pallettransport
- Wanneer uw bestelling op een pallet past. Het transport verloopt met een grote camion met een laadklep aan de achterzijde. De chauffeur haalt uw bestelling uit de camion en levert deze "tot aan de voordeur".
- Groot transport
- Werfhekken en andere grote producten worden altijd met een 18 meter camion/trailer combinatie geleverd. Deze kan alleen vanuit de zijkant gelost worden. Heeft u (zakelijk) de beschikking over een heftruck? Dan kiest u voor een "ongeloste levering". Heeft u geen losmogelijkheden zoals een heftruck? Kiest u dan voor een "geloste levering". Wij zorgen er dan voor dat de chauffeur een kooiaap (mobiele heftruck) meeneemt om uw bestelling te lossen.
Wat betekent "geloste levering" en "ongeloste levering" bij de verzendopties?
Een geloste levering is een levering waarbij Werfhekken Online een heftruck meegeeft aan de vervoerder. Zo kan de chauffeur op locatie de Camion lossen (uw bestelling eruit halen).
Een ongeloste levering is een levering waarbij u als klant (vaak in het geval bij zakelijke klanten die een heftruck hebben) uw bestelling uit de camion haalt.
Een ongeloste levering is een levering waarbij u als klant (vaak in het geval bij zakelijke klanten die een heftruck hebben) uw bestelling uit de camion haalt.
Zijn er extra kosten aan verbonden als ik mijn bestelling niet zelf kan lossen?
Ja, de kosten voor het lossen van een levering bedragen €65,-. Hiervoor neemt de vervoerder een kooiaap (mobiele heftruck) mee om uw bestelling uit de camion te halen, zodat u snel met uw bestelling aan de slag kan!
Afhalen
Is het mogelijk om mijn bestelling af te komen halen?
Ja, dat kan. Nadat u besteld heeft krijgt u van ons een bericht wanneer uw bestelling afhaal gereed ligt. Afhalen kan dan vanaf dat moment op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09:00u en 17:00u.
Ons adres is:
Werfhekken Online
Thibostraat 5
5741 SJ Beek en Donk
Nederland
Ons adres is:
Werfhekken Online
Thibostraat 5
5741 SJ Beek en Donk
Nederland
Wat zijn de openingstijden van het afhaalmagazijn?
Afhalen kan vanaf de aan u bevestigde datum op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09:00u en 17:00u.
Waar kan ik mijn bestelling af komen halen?
Ons adres is:
Werfhekken Online
Thibostraat 5
5741 SJ Beek en Donk
Nederland
Als u onze straat inrijdt dan ziet u aan uw linkerzijde onze grote groene. Wanneer u zich meldt aldaar bij onze expeditie dan helpen onze collega's je graag verder.
Werfhekken Online
Thibostraat 5
5741 SJ Beek en Donk
Nederland
Als u onze straat inrijdt dan ziet u aan uw linkerzijde onze grote groene. Wanneer u zich meldt aldaar bij onze expeditie dan helpen onze collega's je graag verder.
Retourneren / annuleren
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien u uw bestelling wenst te annuleren, dan kan dit tot drie dagen voor de bevestigde verzending. Na die tijd is uw bestelling reeds meegegeven aan de vervoerder en zal de levering zoals gepland plaatsvinden.
Kan ik producten retourneren?
Ja u kunt bij Werfhekken Online bestelde producten retourneren. Als particulier maakt u hiervoor gebruik van het herroepingsrecht. Lees hiervoor altijd even de voorwaarden.
Moet ik voor retourneren betalen?
Het retourneren van uw bestelling verzorgt u zelf en is daarmee gratis. Echter wanneer u ervoor kiest Werfhekken Online uw retourzending te laten halen dan rekenen we hiervoor de werkelijke transportkosten voor. Over deze kosten zullen wij u vooraf altijd informeren.
Het retourbedrag dat we na retourontvangst van uw bestelling terugstorten bedraagt 90% van de aankoopwaarde van de producten. Berekende verzendkosten van de heen levering worden niet teruggestort.
Het retourbedrag dat we na retourontvangst van uw bestelling terugstorten bedraagt 90% van de aankoopwaarde van de producten. Berekende verzendkosten van de heen levering worden niet teruggestort.
Producten en prijzen
Zijn de prijzen in de shop inclusief of exclusief BTW?
Standaard zijn alle prijzen in de shop inclusief BTW. Heeft u echter een zakelijk account bij ons en bent u ingelogd, dat ziet u de prijzen exclusief BTW. Omdat we vanuit Nederland leveren wordt de BTW, na het aanmaken van een zakelijk account verlegd.
Hiervoor moeten we wel eerst uw zakelijke account bevestigen en intern aanvullen, zodat de BTW verlegd word.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via: +31 492 471 307 of via info@werfhekken-online.be. U kunt ook altijd ons mailformulier invullen voor contact.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via: +31 492 471 307 of via info@werfhekken-online.be. U kunt ook altijd ons mailformulier invullen voor contact.
Krijg ik korting wanneer ik meer bestel?
Voor sommige producten hanteren we staffelprijzen. In dat geval betaalt u minder, wanneer u meer bestelt van dat betreffende product.
Indien er voor een product staffelprijzen gelden dan kunt u deze bekijken via > Bekijk staffelprijzen weergegeven onder de productprijs op de productpagina.
Indien er voor een product staffelprijzen gelden dan kunt u deze bekijken via > Bekijk staffelprijzen weergegeven onder de productprijs op de productpagina.