Bezorgen, afhalen en retourneren


VERZENDEN

Na ontvangst van uw bestelling en betaling gaan we direct aan de slag om deze klaar te maken voor verzending of afhaal. Werfhekken Online maakt gebruik van enkele streng geselecteerde vervoerders welke uw bestelling met de grootst mogelijke zorg bij u of op project locatie zullen bezorgen.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie komen afhalen en wat kost dit?
Ja, dat kan. We laten u altijd eerst per mail weten vanaf wanneer uw bestelling klaar ligt voor afhaal. Afhalen is gratis.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten of komen afhalen?
Niet alle producten van Werfhekken Online hebben dezelfde levertijd. Bij ieder product staat een levertijd vermeld ter indicatie. Deze kan, door diverse factoren, afwijken van de uiteindelijke levertijd. Je kan indien noodzakelijk altijd informeren naar de levertijd van een bepaald product. Werfhekken Online levert je bestelling, tenzij anders overeengekomen, in één keer. Dit betekent dat de levertijd is gebaseerd op het product met de langste levertijd.

Kleine voorraadproducten besteld vóór 12:00u worden dezelfde werkdag verstuurd per post. Leveringen met werfhekken, indien voorradig en besteld vóór 12:00u, plannen we die werkdag in voor verzending binnen 3 tot 5 werkdagen of, indien nodig, voor productie.

U ontvangt van ons een bevestiging per mail wanneer u uw bestelling geleverd wordt of opgehaald kan worden. Bij bestellingen die per post verzonden worden laten we per mail weten wanneer uw bestelling verstuurd is. U kunt deze dan volgens middels de track & trace.

Wat kost de levering van mijn bestelling?
De verschillende verzendopties en de daarbij horende tarieven vind u tijdens het afrekenen in de checkout. Deze tarieven hangen af van het gewicht, het volume en de aflever locatie.

Ik kan mijn bestelling niet zelf lossen, kunnen jullie dit voor mij doen?
Als particuliere klant of op de werf heeft u niet altijd de beschikking over losmogelijkheden zoals een heftruck of shovel. In dat geval kunt u kiezen voor een geloste levering. In dat geval lost de chauffeur de camion met een zelflosser. De kosten hiervoor zijn €75,- (excl. btw).

Kunnen jullie ook op een specifiek tijdstip leveren?
Ja, wij kunnen in tijdsblokken van 2 uur leveren. Hij zijn echter wel kosten aan verbonden. De kosten voor een tijdslevering bedragen €50,- (excl.btw)


HET BESTELGEMAK VAN WERFHEKKEN ONLINE

RETOURNEREN

Het is uiteraard mogelijk uw bestelling te retourneren (mits uw bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt). U kunt uw retour binnen 14 dagen na ontvangst van uw complete bestelling melden. Retouren kunnen enkel aangemeld worden middels het retourformulier, welke u ingevuld kunt mailen naar inf@werfhekken-online.be.

Houd u er rekening mee dat de aanvullende voorwaarden van toepassing zijn op retourzendingen.

HERROEPINGSRECHT

Als particuliere heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan 90% van de waarde van het geretourneerde product teruggestort, exclusief eventuele verzendkosten.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan Werfhekken Online geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@werfhekken-online.be.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. U dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen, welke onderaan deze pagina te downloaden is.

De kosten voor het terug sturen naar ons magazijn, zijn voor rekening van de koper, tenzij anders afgesproken.

2e Kans artikelen zijn uitgesloten van herroepingsrecht, tenzij anders afgesproken. 

KLIK HIER OP HET HERROEPINGSFORMULIER TE DOWNLOADEN