Top of the page

Betaalmethoden


Om het u makkelijk te maken kiest u zelf uw betaalmethode. Werfhekken Online maakt gebruik van online betaalprovider Mollie Payments om u, bij het afronden van uw bestelling, te voorzien van een soepel en snel betaalproces.



Bancontact
Belfius
KBC
Sofort Banking
Mastercard (max. €5.000,-)
Visa (max. €5.000,-)
Maestro (max. €5.000,-)
Sepa overboeking
Klarna Achteraf Betalen *
Bank transfer
Op factuur (B2B)

Bankgegevens voor bank transfer of betaling op factuur:
IBAN : NL02RABO0198088957
SWIFT/BIC : RABONL2U
t.n.v. Werfhekken Online
Vermeld bij uw betaling het betreffende ordernummer

Betaling op factuur (alleen voor bedrijven - B2B), vanaf €1.500,- | 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. Werfhekken Online zal een kredietlimiet aanvragen en u informeren over de uitkomst hiervan.

* OVER KLARNA ACHTERAF BETALEN

Klarna – Achteraf betalen 
Bij ons kunt u meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kunt u je kijken op de website van Klarna.

Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna?
U krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen.

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna?
De handigste en eenvoudigste manier om uw aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna: https://www.klarna.com/nl

Uw Klarna rekening betalen middels een bankoverschrijving?
Wenst u te betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind u in de app en in de e-mail die u heeft ontvangen met het betaaloverzicht. Als u de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kunt u er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening. Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat uw betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Klarna?
Zodra u kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of u kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: uw betalingsgeschiedenis, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen dan kunt u de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.


Betaalmethoden


Om het u makkelijk te maken kiest u zelf uw betaalmethode. Werfhekken Online maakt gebruik van online betaalprovider Mollie Payments om u, bij het afronden van uw bestelling, te voorzien van een soepel en snel betaalproces.



Bancontact
Belfius
KBC
Sofort Banking
Mastercard (max. €5.000,-)
Visa (max. €5.000,-)
Maestro (max. €5.000,-)
Sepa overboeking
Klarna Achteraf Betalen *
Bank transfer
Op factuur (B2B)

Bankgegevens voor bank transfer of betaling op factuur:
IBAN : NL02RABO0198088957
SWIFT/BIC : RABONL2U
t.n.v. Werfhekken Online
Vermeld bij uw betaling het betreffende ordernummer

Betaling op factuur (alleen voor bedrijven - B2B), vanaf €1.500,- | 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. Werfhekken Online zal een kredietlimiet aanvragen en u informeren over de uitkomst hiervan.

* OVER KLARNA ACHTERAF BETALEN

Klarna – Achteraf betalen 
Bij ons kunt u meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kunt u je kijken op de website van Klarna.

Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna?
U krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen.

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna?
De handigste en eenvoudigste manier om uw aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna: https://www.klarna.com/nl

Uw Klarna rekening betalen middels een bankoverschrijving?
Wenst u te betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind u in de app en in de e-mail die u heeft ontvangen met het betaaloverzicht. Als u de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kunt u er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening. Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat uw betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Klarna?
Zodra u kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of u kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: uw betalingsgeschiedenis, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen dan kunt u de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.