Top of the page

Bestellen


Op deze pagina vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen met betrekking tot het bestellen bij Werkhekken Online, het wijzigen van bestellingen en het annuleren van bestellingen.

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de producten die u wilt bestellen middels de grote (groen/gele) knop "IN WINKELWAGEN" in uw digitale winkelwagen. U kunt uw bestelling afronden door rechtsboven in uw scherm naar uw winkelwagen te gaan en de instructie daar verder te volgen. Bij Werfhekken Online kunt u als gast bestellen of met uw eigen particuliere of zakelijke account.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nu nog wijzigen?
Na ontvangst van uw bestelling gaan we direct aan de slag om deze klaar te maken voor verzending. Wilt u uw bestelling nog wijzigen, neemt u dan direct contact met ons op, zodat we de status kunnen ckecken om te kijken of de wijziging nog doorgevoerd kan worden. Heeft u van ons een verzendbevestiging ontvangen? Dan kan de bestelling niet meer gewijzigd worden en zal deze, zoals besteld aan u verzonden worden.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Ja, dat kan zolang u van ons nog geen bevestiging van verzending heeft ontvangen.

Ik wil het verzendadres van mijn bestelling wijzigen, kan dat nog?
Ja, dat kan zolang u van ons nog geen bevestiging van verzending heeft ontvangen. Een wijziging in het afleveradres kan, afhankelijk van het nieuwe afleveradres, gevolgen hebben voor de verzendkosten. Wij zullen u hier dan uiteraard altijd over informeren!

HET BESTELGEMAK VAN WERFHEKKEN ONLINE

Hoe bestel ik als zakelijke klant?
Bij het aanmaken van uw account kunt u ervoor kiezen een zakelijk account aan te maken door uw bedrijfsnaam en btw-nummer in te voeren. Met uw zakelijke account krijgt u uw facturen gericht aan uw bedrijf. Eventuele kortingen ziet u als zakelijke klant direct wanneer u ingelogd bent. Het bestelproces verloopt hetzelfde als voor niet-zakelijke klanten.

Krijg ik een factuur?
Ja, u krijgt altijd een factuur, zowel bij een particuliere als een zakelijke aankoop.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik terecht met mijn klacht?
Heeft u een klacht? Dat vinden we zeer vervelend, wij streven immers naar 100% klanttevredenheid! Hoe dan ook, we helpen u graag met uw klacht en komen graag tot een gezamenlijke oplossing. U kunt uw klacht mailen naar info@werfhekken-online.be onder vermelding van uw ordernummer. Omschrijf de klacht zo concreet mogelijk en voeg eventueel ter verduidelijking foto's toe om uw klacht toe te lichten. Onze collega's van de klantenservice nemen dan snel contact met u op voor een passende afhandeling.

Mochten we er in het onwaarschijnlijke geval samen niet uitkomen dan kunt u voor de afhandeling van uw klacht ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Bestellen


Op deze pagina vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen met betrekking tot het bestellen bij Werkhekken Online, het wijzigen van bestellingen en het annuleren van bestellingen.

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de producten die u wilt bestellen middels de grote (groen/gele) knop "IN WINKELWAGEN" in uw digitale winkelwagen. U kunt uw bestelling afronden door rechtsboven in uw scherm naar uw winkelwagen te gaan en de instructie daar verder te volgen. Bij Werfhekken Online kunt u als gast bestellen of met uw eigen particuliere of zakelijke account.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nu nog wijzigen?
Na ontvangst van uw bestelling gaan we direct aan de slag om deze klaar te maken voor verzending. Wilt u uw bestelling nog wijzigen, neemt u dan direct contact met ons op, zodat we de status kunnen ckecken om te kijken of de wijziging nog doorgevoerd kan worden. Heeft u van ons een verzendbevestiging ontvangen? Dan kan de bestelling niet meer gewijzigd worden en zal deze, zoals besteld aan u verzonden worden.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Ja, dat kan zolang u van ons nog geen bevestiging van verzending heeft ontvangen.

Ik wil het verzendadres van mijn bestelling wijzigen, kan dat nog?
Ja, dat kan zolang u van ons nog geen bevestiging van verzending heeft ontvangen. Een wijziging in het afleveradres kan, afhankelijk van het nieuwe afleveradres, gevolgen hebben voor de verzendkosten. Wij zullen u hier dan uiteraard altijd over informeren!

HET BESTELGEMAK VAN WERFHEKKEN ONLINE

Hoe bestel ik als zakelijke klant?
Bij het aanmaken van uw account kunt u ervoor kiezen een zakelijk account aan te maken door uw bedrijfsnaam en btw-nummer in te voeren. Met uw zakelijke account krijgt u uw facturen gericht aan uw bedrijf. Eventuele kortingen ziet u als zakelijke klant direct wanneer u ingelogd bent. Het bestelproces verloopt hetzelfde als voor niet-zakelijke klanten.

Krijg ik een factuur?
Ja, u krijgt altijd een factuur, zowel bij een particuliere als een zakelijke aankoop.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik terecht met mijn klacht?
Heeft u een klacht? Dat vinden we zeer vervelend, wij streven immers naar 100% klanttevredenheid! Hoe dan ook, we helpen u graag met uw klacht en komen graag tot een gezamenlijke oplossing. U kunt uw klacht mailen naar info@werfhekken-online.be onder vermelding van uw ordernummer. Omschrijf de klacht zo concreet mogelijk en voeg eventueel ter verduidelijking foto's toe om uw klacht toe te lichten. Onze collega's van de klantenservice nemen dan snel contact met u op voor een passende afhandeling.

Mochten we er in het onwaarschijnlijke geval samen niet uitkomen dan kunt u voor de afhandeling van uw klacht ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.